Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Etelä-Savon maakunnallinen kokous

15.3.2023 klo 15:00 - 17:00

Etelä-Savon kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

Etelä-Savon kotiseututoimijoiden kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Etelä-Savon maakuntaliiton yhteistyönä. Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin!

Paikka:              Etelä-Savon maakuntaliitto, Mikonkatu 5, Mikkeli. Kokoustila Piällysmies.
SEKÄ Microsoft Teams (etäosallistujaksi ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki lähempänä kokousajankohtaa)

Aika:                  Keskiviikkona 15.3.2023 kello 15–17

Ilmoittautuminen: viimeistään 8.3.2023 osoitteessa bit.ly/maakunnat2023

• Kahvitarjoilu ennen kokousta, klo 14.30 alkaen
  • Etelä-Savon maakuntaliiton tervehdys ja ajankohtaista / maakuntajohtaja Pentti Mäkinen
  • Katsaus Etelä-Savon ajankohtaisiin kulttuurihankkeisiin
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat / järjestöpäällikkö Marika Punamäki
  • Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlavuosi, ideointia
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 9.9.2023 Kotkassa. Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana kaksi kautta toiminut Leena Hangasmaa. Nykyinen edustaja on ilmoittanut, että ei ole käytettävissä seuraavalle kaudelle.

Ehdotuksia Kotiseutuliiton valtuustoedustajaksi voivat tehdä kaikki maakunnallisen kokoukseen 15.3. osallistuvat liiton jäsenyhteisöt.
Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan viimeistään 8.3.2023 osoitteessa bit.ly/maakunnat2023.

Lisätietoja ilmoittautumisesta ja kokouksesta: järjestöpäällikkö Marika Punamäki, marika.punamaki @ kotiseutuliitto.fi, p. 045 150 9109.

Lämpimästi tervetuloa!

Tiedot