Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Etelä-Pohjanmaan maakunnallinen kokous

27.4.2023 klo 15:30 - 18:00

Etelä-Pohjanmaan kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

Kotiseutuliitto kutsuu Etelä-Pohjanmaan jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen. Kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Etelä-Pohjanmaan liiton yhteistyönä. Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin!

Paikka:             Etelä-Pohjanmaan liitto, Maakuntasali, Frami C (4. krs.), Kampusranta 9 C, 60100 Seinäjoki.
Pysäköinti on mahdollista Framin pysäköintitaloon tai Seinäjoki Areenan parkkipaikalle. Saapumisohjeet: https://www.frami.fi/yhteystiedot/
SEKÄ Microsoft Teams (etäosallistujaksi ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki lähempänä kokousajankohtaa)

Aika:                  Torstaina 27.4.2023, kello 15:30–18

Ilmoittautuminen viimeistään 19.4. osoitteessa: bit.ly/maakunnat2023

• Kahvitarjoilu ennen kokousta, alkaen kello 15
  • Etelä-Pohjanmaan liiton tervehdys ja ajankohtaista
  • Maakunnan liiton kulttuurikatsaus / Kulttuuripäällikkö Hanna Hangasluoma
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat / toiminnanjohtaja Teppo Ylitalo
  • Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlavuosi, ideointia
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 9.9.2023 Kotkassa. Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana kaksi kautta toiminut Tuija Ahola. Ehdotuksia Kotiseutuliiton valtuustoedustajaksi voivat tehdä kaikki maakunnallisen kokoukseen 27.4. osallistuvat liiton jäsenyhteisöt. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan viimeistään 19.4. osoitteessa: bit.ly/maakunnat2023

Lisätietoja: