Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Mestarit & kisällit -blogikoulutus – AJANKOHTA MUUTTUU!

22.8.2022 klo 15:00 - 17:00

Huom! Blogikoulutus perutaan 22.8. ja ajankohtaa siirretään. Uusi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin. Alla näkyvissä vanha aikataulu.Haluaisitko kertoa mitä teidän kotiseututyössänne tapahtuu; mitä olette oppineet, oivaltaneet, keksineet ja saaneet aikaan? Kirjoita blogi!Maanantaina 22.8. klo 15-17 etäyhteydessä järjestettävässä blogikoulutuksessa innostutaan blogin kirjoittamisesta ja saadaanvinkkejä blogin ideoimiseen, aloittamiseen, muotoilemiseen ja viimeistelyyn.Koulutuksessa käymme läpi seuraavia aiheita:– millainen on hyvä blogiteksti– miksi juuri minä kirjoittaisin blogin– miten löydän, päätän ja kirkastan tekstini aiheen– miten kirjoitan hyvän blogitekstin

Teams-etäyhteydellä järjestettävään koulutukseen mahtuu mukaan 25 henkilöä ja koulutus on suunnattu ensisijaisesti Mestarit & kisällit -toimijoille, mutta mukaan pääsee myös muita kiinnostuneita. 1 henkilö/osallistuva yhteisö. Koulutus on maksuton.

Mukaan hyväksytyille lähetetään osallistumislinkki ennen koulutuksen alkua.Kouluttaja Terhi Meriläinen on viestinnän yliopisto-opettaja, joka on myös kirjoittanut blogeja työkseen. Terhi on innostava ja osallistujathuomioiva kouluttaja, jonka koulutuksissa on tilaa keskustelulle, kysymyksille ja oivalluksille.Mikäli sinulla on jo mielessäsi blogin kirjoittamista koskevia kysymyksiä, voit lähettää kysymyksesi kouluttajalle jo etukäteenterhi@vokomotiivi.fi.

Muita lisätietoja koulutuksesta: riina.koivisto@kotiseutuliitto.fi

Tiedot