Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Autiotalojen tulevaisuus -seminaari

25.6. klo 13:00 - 15:00
Ilmainen

Ympäristöministeriö ja Kangasniemen kunta järjestävät osana Autiotalojen messuja keskustelutilaisuuden torstaina 25.6. kello 13-15. Tilaisuus avaa näkökulmia tyhjien talojen ongelmalliseen nykytilanteeseen ja esittää ratkaisumalleja, jotka olisivat hyödynnettävissä eripuolilla maata. Tilaisuuteen voi osallistua joko paikan päällä Kangasniemi-salissa tai etäyhteydellä.

llmoittaudu Webinaariin https://www.lyyti.fi/reg/autiotalojen_tulevaisuus250626

Ilmoittaudu paikan päälle, Kangasniemi-Sali, Otto Mannisen tie 2, Kangasniemi https://link.webropolsurveys.com/S/E1698711477AC37D

Lue lisää Autiotalojen messuista: https://autiotalojenmessut.fi/

Järjestäjä

    Kangasniemen kunta ja ympäristöministeriö

Muut

Kieli
suomi

Tapahtumapaikka

YouTube tai Kangasniemi-Sali