Autiotalojen tulevaisuus -seminaari
25.6. klo 13:00 - 15:00
Ilmainen

Ympäristöministeriö ja Kangasniemen kunta järjestävät osana Autiotalojen messuja keskustelutilaisuuden torstaina 25.6. kello 13-15. Tilaisuus avaa näkökulmia tyhjien talojen ongelmalliseen nykytilanteeseen ja esittää ratkaisumalleja, jotka olisivat hyödynnettävissä eripuolilla maata. Tilaisuuteen voi osallistua joko paikan päällä Kangasniemi-salissa tai etäyhteydellä.
llmoittaudu Webinaariin https://www.lyyti.fi/reg/autiotalojen_tulevaisuus250626
Ilmoittaudu paikan päälle, Kangasniemi-Sali, Otto Mannisen tie 2, Kangasniemi https://link.webropolsurveys.com/S/E1698711477AC37D
Lue lisää Autiotalojen messuista: https://autiotalojenmessut.fi/



