Syksyn eMuseo-koulutus 31. lokakuuta – ilmoittaudu mukaan

16.9.2024 Uutinen

eMuseo-palvelun avulla paikallismuseoille, kotiseutukohteille ja kävelyreiteille voi tehdä helposti omia mobiilioppaita. Kotiseutuliitto ja palvelun tekninen toimittaja Momeo järjestävät syksyn eMuseo-koulutuksen 31. lokakuuta. Tule mukaan koulutukseen, ja ehdit hyvin tehdä oman mobiilioppaan ensi kesäksi.

Miten teen oman mobiilioppaan -koulutuksessa opitaan eMuseo-mobiilioppaan tekemisen perusteet. Jos osallistujan organisaatio ei vielä ole eMuseo-palvelun tilaaja, saa osallistuja tunnukset harjoitteluympäristöön, jossa voi omatoimisesti harjoitella oppaan luontia. Toimivan mobiilioppaan tekeminen edellyttää palvelun tilaamista.

Koulutus järjestetään etäyhteydellä Microsoft Teamsissa torstaina 31.10. kello 16.30–19.30, jota ennen osallistujille lähetetään osallistumislinkki ja tarkempia tietoja. Koulutuksen päätteeksi on mahdollista esittää kouluttajalle kysymyksiä.

Koulutus sopii jo eMuseota käyttäneille sekä myös palvelun käyttöönottoa harkitseville. Mukaan mahtuu 40 ensiksi ilmoittautunutta.

Koulutus on ilmainen eMuseo-palvelun tilaajille sekä Kotiseutuliiton jäsenyhteisön edustajille (yksi osallistuja / yhteisö). Muilta peritään 25 € osallistumismaksu, joka laskutetaan ennen koulutusta.