Suomen Kotiseutuliitto hakee jäsenpalvelukoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen

21.2.2023 Uutinen

Oletko asiakaspalveluhenkinen ja aikaansaava? Onko sinulla itsenäinen työote ja käytännön kokemusta taloushallinnosta ja jäsenrekisteritehtävistä? Jos vastasit kyllä, hae töihin Suomen Kotiseutuliittoon!

Haemme jäsenpalvelukoordinaattoria täydentämään tiimiämme. Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassaoleva.

Jäsenpalvelukoordinaattorin keskeisiä tehtäviä ovat:

• jäsenpalvelu
  • jäsenrekisterin ylläpito
  • jäsenmaksujen laskutus ja seuranta
  • tapahtumien ja kokousten valmistelut
  • ilmoitusmyynti
  • taloushallinnon avustavat tehtävät
  • seurantaloavustusten avustavat tehtävät

Meille on tärkeää, että nautit sekä jäsentemme palvelusta että hallinnollisista tehtävistä. Sinulla tulee olla itsenäinen ja aikaansaava ote työhön, taito hallita useampia jäsenpalvelun projekteja samanaikaisesti sekä kyky oppia ja ottaa haltuun useampia erilaisia tiedonhallintajärjestelmiä. Odotamme sinulta tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä, sujuvaa kirjallista ilmaisua sekä soveltuvaa koulutusta.

Arvostamme aiempaa käytännön kokemusta taloushallintoon ja jäsenrekisteriin liittyvistä tehtävistä, peruskirjanpitotaitoja sekä järjestötyön tuntemusta. Toivomme kiinnostusta Kotiseutuliiton työn sisältöihin ja halua sitoutua yhteisiin arvoihimme ja tiimityöhön onnistuneen palvelun toteuttamiseksi jäsenistöllemme.

Tarjoamme työn, jolla on merkitystä, kannustavan työyhteisön, lounasedun, kulttuuri- ja liikuntaedun sekä miellyttävät toimitilat Helsingin ydinkeskustassa. Säännöllinen etätyö on mahdollista sopimuksen mukaan. Työaika on 36 tuntia 15 minuuttia viikossa.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 19.3.2023 järjestöpäällikkö Marika Punamäelle sähköpostitse osoitteeseen marika.punamaki @ kotiseutuliitto.fi. Haastattelut järjestetään perjantaina 31.3. Kotiseutuliiton toimistossa Helsingissä ja valintapäätös pyritään tekemään 4.4. Työ alkaa 1.5. tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa järjestöpäällikkö Marika Punamäki, marika.punamaki @ kotiseutuliitto.fi, tai puhelimitse 045 150 9109 (ke 1.3. klo 10.30–12.00, pe 3.3. klo 10.30–14.00, to 9.3. klo 10.30–15.00, ma 13.3. klo 14.00–16.00 ja ti 14.3. klo 15.00–16.00).

Suomen Kotiseutuliitto on kotiseututyön keskusjärjestö ja yksi maan suurimmista kansalaisjärjestöistä. Kotiseutuliitto vaalii kulttuurin monimuotoisuutta ja kulttuuriperintöä, nostaa esille paikalliskulttuureita, tukee kotiseututyötä sekä vaikuttaa yhteiskunta- ja aluesuunnitteluun. Kotiseutuliitto vastaa valtionavustuksen jakamisesta seurantalojen korjauksiin ja tarjoaa asiantuntijaneuvontaa korjauksiin liittyvissä kysymyksissä. Liiton jäsenistöön kuuluu noin 750 kotiseutu-, kaupunginosa- ja muuta yhdistystä, yli sata kuntaa ja maakuntien liitot. Kotiseutuliiton jäsenkentässä toimii noin 150 000 aktiivista kansalaista. Lue lisää www.kotiseutuliitto.fi.