Suomen Kotiseutuliitto hakee järjestöassistenttia

9.3.2018 Uutinen

Oletko taitava pitämään lankoja käsissäsi? Tunnetko järjestömaailmaa ja ymmärrät taloushallintoa? Haluatko olla mukana kehittämässä kulttuurijärjestön hallintoa ja jäsenpalveluita? Onko sinulla kokemusta kirjanpidosta, myynnistä tai markkinoinnista – tai kenties tästä kaikesta?

Jos vastaat kyllä, hae järjestöassistentiksi valtakunnalliseen kotiseututyön keskusjärjestöön ja Suomen suurimpaan kulttuurialan kansalaisjärjestöön Suomen Kotiseutuliittoon.

Tehtävä on uusi, kokoaikainen ja toistaiseksi voimassaoleva ja se sijoittuu liiton hallinto- ja jäsentiimiin.

Pääset näyttämään osaamistasi mm. seuraavissa tehtävissä:

• hallinto ja taloushallinto
  • jäsenrekisterin ylläpito ja jäsenmaksujen laskutus
  • asiakaspalvelu ja ilmoitusmyynti
  • tapahtumien ja jäsenpalveluiden suunnittelu ja koordinointi
  • Kotiseutuliiton arkistojen hoito

Osaamisesi mukaan pääset tekemään myös markkinointi- ja verkkoviestintää.

Odotamme sinulta järjestömaailman tuntemusta, taloushallinnon osaamista, ymmärrystä kirjanpidosta sekä tehtävään sopivaa koulutusta. Toivomme tiimiin myös myynnin ja markkinoinnin tajua sekä kokemusta tapahtumien järjestämisestä. Arvostamme hyviä työyhteisö- ja vuorovaikutustaitoja. Toivomme sinulta myös asiakaspalveluhenkisyyttä, täsmällisyyttä ja järjestelmällisyyttä sekä kiinnostusta Suomen Kotiseutuliiton aihealueisiin.

Tarjoamme kannustavan työyhteisön ja miellyttävät toimitilat Helsingin ydinkeskustassa. Työaika on 37,5 tuntia viikossa.

Hakuaika päättyy 10.4.2018
Haastattelut pidetään 23.-27.4.2018.
Valinta tehdään toukokuun aikana.
Työ alkaa 1.8.2018.

Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Riitta Vanhatalo,
riitta.vanhatalo @ kotiseutuliitto.fi
tai puhelimitse, puh. 040-7337033, seuraavina aikoina