Suomen Kotiseutuliitto hakee järjestöassistenttia vakituiseen työsuhteeseen

26.5.2020 Uutinen
Kotiseutuliiton henkilökuntaa retkellä 2019.
Haluaisitko olla yksi meistä? Kotiseutuliiton henkilökuntaa retkellä 2019.

Onko sinulla iloinen ja aikaansaava asenne, sujuva kirjallinen ilmaisu ja käytännön kokemusta taloushallinnon tehtävistä? Jos vastasit kyllä, hae järjestöassistentiksi Suomen Kotiseutuliittoon, joka on valtakunnallinen keskusjärjestö ja Suomen suurin kulttuurialan kansalaisjärjestö.

Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Jos sinulle sopii paremmin lyhyempi työaika, tehtävä voidaan neuvotella 80 % työajaksi.

Pääset näyttämään osaamistasi mm. seuraavissa tehtävissä:

• jäsenrekisterin ylläpito ja jäsenmaksujen laskutus ja seuranta
  • muut hallinnon tehtävät (mm. kokousaineistojen koonti, osoitteistojen hallinta, arkiston hoito)
  • taloushallinnon avustavat tehtävät
  • tapahtumien järjestäminen
  • ilmoitusmyynti
  • seurantalojen korjausavustusprosessin assistenttitehtävät

Odotamme sinulta asiakaspalveluhenkisyyttä, järjestelmällisyyttä ja sujuvaa kirjallista ilmaisua sekä tehtävään sopivaa koulutusta. Työssä tarvitaan aiempaa käytännön kokemusta taloushallinnon tehtävistä ja tottumusta tarkkuutta vaativiin itsenäisiin tehtäviin.

Arvostamme järjestömaailman tai yhdistystoiminnan tuntemusta. Kokemus tapahtumien järjestämisestä ja sähköisestä taloushallinnosta katsotaan eduksi. Toivomme kiinnostusta Kotiseutuliiton työn sisältöihin.

Tarjoamme työn jolla on merkitystä, kannustavan työyhteisön, lounasedun, kulttuuri- ja liikuntaseteleitä sekä ja miellyttävät toimitilat Helsingin ydinkeskustassa.

Työaika on 36 h 15 min viikossa. Tehtävän lähtöpalkka 100 % työajalla on 2400 euroa kuussa.

• Hakuaika 26.5.–14.6.2020.
  • Haastateltaville ilmoitetaan ennen juhannusta.
  • Haastattelut pidetään 3.–5.8.2020 Kotiseutuliiton toimistolla tai tarvittaessa Teamsissa.
  • Työ alkaa 14.9.2020

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Liisa Lohtander, liisa.lohtander@kotiseutuliitto.fi, puh. 045 1509109. Yhteydenotot sähköpostitse tai puhelimitse (puhelimitse vain arkisin klo 10-12).

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi 14.6. mennessä: liisa.lohtander@kotiseutuliitto.fi