Suomen Kotiseutuliitto hakee järjestöassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen

24.5.2021 Uutinen

Onko sinulla iloinen ja aikaansaava asenne, sujuva kirjallinen ilmaisu ja käytännön kokemusta järjestö- ja/tai taloushallinnon tehtävistä? Jos vastasit kyllä, hae järjestöassistentin sijaiseksi Suomen Kotiseutuliittoon.

Tehtävä on sijaisuus, ja se ajoittuu elokuusta 2021 tammikuuhun 2022. Tarkat päivämäärät ovat sovittavissa. Myös työajasta voidaan neuvotella täysaikaisen ja osa-aikaisen (noin 3 päivää viikossa) välillä.

Pääset näyttämään osaamistasi mm. seuraavissa tehtävissä:

• jäsenrekisterin ylläpito ja jäsenmaksuihin liittyvät tehtävät
  • muut hallinnon tehtävät (mm. kokousaineistojen koonti, osoitteistojen hallinta, arkiston hoito)
  • tapahtumien järjestäminen
  • muut jäsenpalveluiden, taloushallinnon ja järjestötoiminnan tehtävät sopimuksen mukaan

Odotamme sinulta asiakaspalveluhenkisyyttä, järjestelmällisyyttä ja sujuvaa kirjallista ilmaisua sekä tehtävään soveltuvaa koulutusta. Työssä tarvitaan aiempaa käytännön kokemusta taloushallinnon tehtävistä ja tottumusta tarkkuutta vaativiin itsenäisiin tehtäviin.

Arvostamme järjestömaailman tai yhdistystoiminnan tuntemusta. Kokemus tapahtumien järjestämisestä ja sähköisestä taloushallinnosta katsotaan eduksi. Toivomme kiinnostusta Kotiseutuliiton työn sisältöihin.

Tarjoamme työn, jolla on merkitystä, kannustavan työyhteisön, lounasedun, kulttuuri- ja liikuntaseteleitä sekä ja miellyttävät toimitilat Helsingin ydinkeskustassa. Työaika kokoaikaisessa työsuhteessa on 36 h 15 min viikossa ja lähtöpalkka 100 % työajalla on 2400 euroa kuussa. Työajasta voidaan neuvotella täysaikaisen ja osa-aikaisen (noin 3 päivää viikossa) välillä.

Hae tehtävää mahdollisimman pian! Täytämme sijaisuuden heti sopivan henkilön löydyttyä. Työ alkaa elokuussa 2021. Kerro hakemuksessasi, millainen työaika sinua kiinnostaisi ja milloin voisit tehtävässä aloittaa.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi mahdollisimman pian osoitteeseen: marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Marika Punamäki, marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi, puh. 045 1509109. Yhteydenotot puhelimitse arkisin 26.5.-1.6. klo 12-14.