SKS:n kirjat 25 % alennuksella Kotiseutuklubin jäsenille

12.12.2019 Uutinen

Kotiseutuliiton kannatusjäsenet eli Kotiseutuklubin jäsenet saavat 25 % alennuksen Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran julkaisemien kirjojen normaalihinnoista.

Voit hyödyntää edun SKS:n verkkokaupassa www.finlit.fi/kirjat. Lähetämme etukoodin sähköpostitse klubin jäsenille. Alennuksen saa myös kirjakauppa Tiedekirjan myymälästä (Snellmaninkatu 13, Helsinki).

Kotiseutuklubi kutsuu mukaan kaikki kotiseutujen hyvinvoinnista, ilmiöistä, ideoista ja kehittämisestä kiinnostuneet. Klubilaisena tiedät, mitä kotiseututoiminnassa tapahtuu. Saat jäsenetuja ja -tarjouksia, voit osallistua klubiretkille ja -tapaamisiin ja tapaat mukavia ja samanhenkisiä ihmisiä.

Kotiseutuklubin jäsenet ovat Suomen Kotiseutuliiton kannattajajäseniä. Heillä on läsnäolo- ja puheoikeus liiton vuosikokouksessa ja maakunnallisissa kokouksissa. Klubilaisille lähetetään liiton jäsenmateriaali, Kotiseutuposti-lehti, Kotiseutu-vuosikirja sekä kutsut liiton koulutustilaisuuksiin ja seminaareihin. Lisäksi he saavat paljon muita etuja ja tarjouksia.

Klubijäsenyys on myös loistava lahjaidea.

Kotiseutuklubin jäsenyys vuodeksi tai useammaksi on arvokas lahja. Samalla tuet kotiseututyötä.

Tervetuloa mukaan kasvavaan joukkoon!

Lue lisää: kotiseutuliitto.fi/toiminta/kotiseutuklubi