Seuraa paikan päällä tai etänä: Vuoden Kotiseututeoksen julkistaminen ja keskustelua kotiseutukirjallisuudesta Turun kirjamessuilla ensi lauantaina

27.9.2021 Uutinen

Vuoden Kotiseututeos 2021 julkistetaan Turun kirjamessujen Kuisti-lavalla ensi lauantaina 2. lokakuuta kello 14 alkavassa tilaisuudessa.

Tervetuloa Turun kirjamessujen Kuisti-lavalle kuulemaan tuoreeltaan, mikä paikallista historiaa käsittelevä teos valitaan Vuoden kotiseututeokseksi. Mukana keskustelemassa kotiseutukirjallisuudesta voittajakirjan tekijät, Tiina Merisalo ja Teppo Ylitalo. Kunniakirjan luovuttavat Tiina Merisalo ja Jukka Hako.

Tilaisuus striimataan suorana lähetyksenä Facebookiin aiemmista vuosista tuttuun tapaan.

Kotiseutuliitto Facebookissa:

www.facebook.com/Kotiseutuliitto

Finalistit 2021:

www.kotiseutuliitto.fi/heinolasta-koitereesta-ja-konginkankaalaisista-siirtolaisista-kertovat-kirjat-valittiin-vuoden-kotiseututeos-finaaliin