Seminaari ja kiertoajelu tutustuttaa osallistujat Lapin yhteisöllisiin taloihin 8.–9. lokakuuta

14.9.2022 Uutinen

Kaksipäiväisessä Lapin yhteisölliset talot -tapahtumassa osallistujat pääsevät vierailemaan kymmeneen seurantaloon Lapissa. Toinen päivä alkaa Lapin yhteisölliset talot -aiheisella seminaarilla Kieringin kylätalolla.

Tapahtuma on kaikille seurantaloista ja vanhojen talojen korjaamisesta kiinnostuneille avoin. Seminaariin voi tulla ilman että osallistuu kiertomatkaan. Ilmoittaudu mukaan 2. lokakuuta mennessä nettilomakkeella: https://link.webropol.com/s/lapin-yhteisolliset-talot

Kiertoajeluun osallistuvat kokoontuvat lauantaina 8. lokakuuta klo 9.10 Rovaniemen Kansantalolla, josta bussikuljetus lähtee taloon tutustumisen jälkeen. Bussi palaa sunnuntai-iltana 9. lokakuuta Rovaniemelle.

Seminaari pidetään sunnuntai 9. lokakuuta klo 9–14.30 Kieringin kylätalolla, josta jatkuu toisen päivän kiertoajelu.

Seminaari, kiertoajelu bussikuljetuksineen ja kahvitarjoilut ovat osallistujille ilmaisia. Yöpyminen Kieringissä sekä ruokailut ovat omakustanteiset. Majoituksen varaukset omatoimisesti: www.kieringinloma.fi

Bussikuljetuksen maksimiosallistujamäärä on 50. Oikeudet ohjelmanmuutoksiin pidätetään.

Lauantai 8. lokakuuta

Kokoontuminen Rovaniemen Kansantalolla klo 9.10

Tutustumiskäynnit taloille bussilla, 1. päivä (klo 9.1018.30):
Rovaniemen Kansantalo – talon esittely, aamukahvit, esittäytymiset
Saarenkylän Nuorisoseurantalo, Rovaniemi
Viirin Virin talo, Rovaniemi
Kemijärven työväentalo (lounas)
Kemijärven VPK
Voimistelu- ja Urheiluseura Kairalan Kajastus, Pelkosenniemi

Yöpyminen Kieringissä: www.kieringinloma.fi

Sunnuntai 9. lokakuuta

Seminaari Kieringin kylätalolla, Sodankylä