Riitta Vanhatalo kiittää kuluneista vuosista – Teppo Ylitalo jatkaa vs. toiminnanjohtajana

31.10.2022 Uutinen
Riitta vanhatalo ja Teppo Ylitalo.
Riitta vanhatalo ja Teppo Ylitalo Kuva Anna-Maija Halme Kotiseutuliitto.

Kotiseutuliiton toiminnanjohtajana vuodesta 2013 lähtien työskennellyt FT Riitta Vanhatalo siirtyy 1. marraskuuta Kansallisen audiovisuaalisen instituutin johtajaksi. Hänen työtään jatkaa vs. toiminnanjohtajana 30. huhtikuuta 2023 saakka FM Teppo Ylitalo. Hän on toiminut Kotiseutuliiton luottamustehtävissä vuodesta 2013 ja on  jo usealle tuttu kasvo alalla.

”Odotan innolla yhteistyötämme tärkeiden teemojen parissa. Yhdessä olemme aina enemmän!” Teppo huikkaa.

”Mielessäni on päällimmäisenä kiitos jokaiselle teistä, kun olen siirtymässä uusiin työtehtäviin ja haasteisiin. Kotiseutuliitossa olen saanut tehdä ainutlaatuista järjestötyötä kotiseutujen, kulttuuriperinnön ja jäsentemme hyväksi, mutta ei yksin, vaan yhdessä teidän kollegoiden ja jäsentemme kanssa. Parasta tässä työssä ovat kaikkina näinä vuosina olleet yhteistyö, tapaamiset ja yhteys ihmisten kesken. Kiitos kaikista kohtaamisista!” , Riitta Vanhatalo sanoo.

”Kiitos kaikille Kotiseutuliiton jäsenille ja jäsenistön edustajille, yhteistyökumppaneille, toiminnan rahoittajille, tukijoille ja sidostyhmille. Toivottavasti esimerkiksi Valtakunnallisilla kotiseutupäivillä, Kulttuuriympäristöpäivillä tai Kirjamessuilla tulevina vuosina tapaamme jälleen. Olipa se missä vaan, jutellaan taas, kun kohdataan”, Vanhatalo jatkaa.

Tepon tavoittaa sähköpostista teppo.ylitalo@kotiseutuliitto.fi ja puhelimesta 0413106197.