Riina Koivisto aloitti liiton järjestöassistenttina

13.11.2019 Uutinen
muotokuva.
Riina Koivisto

Kotiseutuliitossa on tapahtunut henkilöstömuutoksia ja toimistolla pyörii uusia kasvoja. Uutena osa-aikaisena järjestöassistenttina on aloittanut Riina Koivisto.

Uusi järjestöassistentti tulee varmasti monelle jäsenyhteisölle tutuksi, sillä järjestöassistentin tärkeimpiä tehtäviä ovat yhteydenpito jäseniin, jäsenrekisterin hoito sekä jäsenlaskutukset.

“Olkaa rohkeasti yhteydessä, jos on jäsenyyteen liittyviä kysymyksiä. Jäsentiedot kannattaa pitää ajan tasalla, jotta Kotiseutuliitolta tulevat tiedot ja uutiskirjeet tavoittavat oikeat henkilöt”, vinkkaa Koivisto.

Riina työskentelee Kotiseutuliiton toimistolla vain kahtena päivänä viikossa, joten jos jäsenasioihin ei heti vastata, syy löytyy työn osa-aikaisuudesta.

Yhdistys- ja kotiseututyö on uudelle järjestöassistentille tuttua puuhaa. Kun Riina ei ole Kotiseutuliiton toimistolla Helsingissä, hän työskentelee Vantaa-Seurassa toiminnanjohtajana.

“Nämä työt tukevat mukavasti toisiaan ja järjestöassistenttina pääsen hyödyntämään kokemustani ruohonjuuritason yhdistystyöstä. Nyt on mukava päästä näkemään, kuinka kotiseutu- ja jäsenasioita hoidetaan kattojärjestössä”, kertoo Riina.