Pia Puntanen valittiin Suomen Kotiseutuliiton hallitukseen

1.12.2012 Tiedote

Kirsi Moisander jatkaa hallituksen puheenjohtajana

Mikkeliläinen historiantutkija Pia Puntanen on valittu Suomen Kotiseutuliiton hallituksen jäseneksi. Puntanen on liiton valtuuston jäsen ja Mikkeli-Seuran puheenjohtaja

Leppävirtalainen Kirsi Moisander jatkaa hallituksen puheenjohtajana. Jyväskylän yliopiston hallintojohtajana työskentelevä Moisander valittiin ensi kerran puheenjohtajaksi vuosi sitten. Liiton hallituksen jäsen hän on ollut vuodesta 1997 lähtien.

Erovuorossa ollut rehtori Annukka Alppi Hämeenkyröstä jatkaa hallituksessa.

Liiton varapuheenjohtajina jatkavat museologian professori Janne Vilkuna Orimattilasta ja aluekehitysasiantuntija Helena Aaltonen Sotkamosta.

Luottamushenkilöt valittiin liiton valtuuston syyskokouksessa Helsingissä lauantaina 1. joulukuuta.

Hallituksessa jatkavat kautensa loppuun dosentti Rauno Lahtinen Turusta, maakuntamuseonjohtaja Henri Nordberg Torniosta, valtiosihteeri Raimo Sailas Espoosta ja tietokirjailija Harri Turunen Oulaisista. Liiton puheenjohtajana toimii professori Pekka Laaksonen.