Oletko kuullut Mestarit & kisällit -toiminnasta? Vastaa kyselyyn ja voita!

15.12.2020 Uutinen

Oletko kuullut Mestarit & kisällit -toiminnasta? Kiinnostaako eri-ikäisten yhteinen kotiseutuharrastaminen? Mikä mietityttää ylisukupolvisessa kotiseututoiminnassa? Kelpaisiko mahtava Mestarit & kisällit -aiheinen tuotepalkinto?

Kotiseutuliiton Mestarit & kisällit -hanke on muuttumassa vuodenvaihteessa liiton pysyväksi toiminnaksi. Siksi keräämmekin kyselyllä hankeajalta kokemuksia ja kommentteja.

Onko Kotiseutuliiton koordinoima eri-ikäisten yhteinen kotiseututoiminta tullut sinulle jo tutuksi vai kuuletko siitä vasta nyt ensimmäistä kertaa? Vastaa kyselyyn ja kerro meille – aikaa vastaamiseen kuluu vain noin 3 minuuttia.

Parastahan tässä kaikessa on paitsi se, että toiminta jatkuu, niin myös se, että kaikkien vastanneiden kesken arvotaan aivan huikean hieno Mestarit & kisällit -aiheinen tuotepaketti. Vinkkiä arvontavoiton sisällöstä voi etsiä tämän uutisen kuvista.

Kysely sulkeutuu perjantaina 22.1.2021.

Vastaa kyselyyn täällä.

Arpaonnea!