Mestarit & kisällit -verkostotapaaminen Tampereella 21.11

23.9.2019 Uutinen

Suomen Kotiseutuliiton Mestarit & kisällit -hanke kutsuu verkostoitumaan ja työpajailemaan Tampereelle! Syksyinen verkostotapaaminen ja työpajahulinat järjestetään Vapriikin museokeskuksella torstaina 21.11.2019 klo 12–16.

Tilaisuudessa kuullaan hankkeesta ja pureudutaan moniäänisen, eri-ikäisiä osallistavan kotiseututyön ideointiin, toteuttamiseen, viestintään ja kehittämiseen. Työpajailun ja keskustelujen täyteinen iltapäivä on avoin paitsi jo hankkeessa toimiville, myös jokaiselle ylisukupolvisesta kotiseututyöstä kiinnostuneelle.

Verkostotapaamisen ohjelma julkaistaan lokakuun alussa.
Tilaisuus on osallistujille maksuton, sisältäen kahvitarjoilut osana iltapäivän ohjelmaa.

Ilmoittautumiset Mestarit & kisällit -hankekoordinaattorille tiistaihin 12.11. mennessä sähköpostitse: maria.talvitie@kotiseutuliitto.fi tai puhelimitse: 045 162 8440.
Ilmoitathan samalla mahdolliset erityisruokavaliot.

Klikkaa itsesi myös Facebook-tapahtumaan tästä.

Nähdään Tampereella!