Lauantaina 1. kesäkuuta viimeinen päivä ilmoittautua Tuusulan Valtakunnallisille kotiseutupäiville edullisemmalla hinnalla

29.5.2019 Uutinen

Nyt kannattaa ilmoittautua Valtakunnallisille kotiseutupäiville Tuusulaan. Pakettien hintoihin tulee 10 prosentin korotus 1. kesäkuuta jälkeen ilmoittautuessa. Ja kyllä, tapahtuma on avoin aivan kaikille!

Retki-ilmoittautuminen avautuu muille kuin pakettien ostajille maanantaina 3. kesäkuuta. Huomioithan, että myöhäiset ilmoittautujat eivät välttämättä mahdu gaalaan tai retkille. Suosituimpia ovat olleet Tuusulanjärven suurten taiteilijoiden koteihin suuntautuvat retket, ja ne myydään nopeasti loppuun.

Kaikkiaan viimeinen ilmoittautumispäivä on 26. heinäkuuta.

Kotiseutu- ja kulttuuri-ihmisten jokakesäistä tapahtumaa vietetään torstaista sunnuntaihin 8.-11. elokuuta.

Päivien käsiohjelma. Klikkaa sisään!

Kotiseutuliitto viettää tänä vuonna 70-vuotisjuhliaan. Juhlavuosi näkyy niin tapahtumien sisällöissä, puitteissa kuin tarjoiluissa. Päiviä vietetään teemaotsikolla Kulttuuri liikuttaa. Tuusula on ihanteellista seutua ruumiinkulttuurin ja taide-elämysten yhdistämiseen. Tuusulanjärven ympäripyöräily sopii hyvin sunnuntaipyöräilijänkin kulttuuriretkeksi.

Kulttuuri liikuttaa myös tunnetasolla. Teema liittyy lisäksi kulttuurimatkailuun, kotiseutujen vetovoimaisuuteen ja kansanliikkeisiin. Ohjelmassa ovat mukana mm. Paleface, Anna Kortelainen, Erkki Tuomioja ja Jorma Uotinen. Heistä kukin lähestyy teemaa esityksessään omasta näkökulmastaan.

Lisää aiheesta:

Tapahtuman nettisivut ja aina tuorein versio ohjelmasta: kotiseutuliitto.fi/kotiseutupaivat2019

Kulttuuri liikuttaa Tuusulaan elokuussa