Lämpimästi tervetuloa mukaan kotiseutuväen maakunnallisiin kokouksiin

23.2.2023 Uutinen

Mistä kotiseututoimijat tietävät kevään olevan (pian) käsillä? No siitä, että maakunnalliset kokoukset tulevat taas!

Kotiseutuliitto ja maakuntien liitot jär­jestävät jälleen maakunnalliset kokoukset ja ajankoh­taiskeskustelut yhdessätoista maakunnassa. Kokouksissa kuullaan katsaukset ajankoh­taisista kotiseututyön ja maakunnan asioista, vaihdetaan kuulumisia sekä valitaan maa­kunnan ehdokas Kotiseutuliiton valtuustoon.

Kokoukset järjestetään maalis-toukokuus­sa. Kokouskutsut lähetetään jäsenyhteisöille ja Kotiseutuliiton kannattajajäsenille noin kuukautta ennen kokouspäivää. Kokoukset pidetään maakuntien liittojen tiloissa, ja kaikkiin voi osallistua myös etäyhteydellä.

”Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tämä on erinomainen tilaisuus verkostoitua muiden kotiseutuyhdistysten kanssa ja vaihtaa kuulu­misia liiton luottamushenkilöiden ja henkilö­kunnan kanssa”, Kotiseutuliiton järjestöpääl­likkö Marika Punamäki kehottaa.

Maakunnallisten kokousten päivämäärät voit tarkistaa alla olevasta luettelosta. Tarkemmat kellonajat ilmoitetaan kunkin maakunnan kutsussa. Tilaisuudet löytyvät myös Kotiseutuliiton tapahtumakalenterista: https://kotiseutuliitto.fi/tapahtumat/ Tilaisuuksiin voi ilmoittautua ennakkoon tapahtumakalenterin kautta tai suoraan tästä linkistä: bit.ly/maakunnat2023

Tapaamisiin!

• Lappi 14.3. (ti)
  • Etelä-Savo 15.3. (ke)