Maksuttomat kyläturvallisuustyöpajat Tuusulassa elokuussa

1.7.2019 Uutinen

Yksi vuoden 2019 Valtakunnallisten kotiseutupäivien tärkeistä yhteistyökumppaneista on Suomen Pelastusalan keskusjärjestö SPEK. He järjestävät kahtena päivänä maksuttomat kyläturvallisuustyöpajat, joissa voi oppia mm. turvallisuussuunnitelmien laatimisen.

Kotiseutupäivät koostuu lukuisista keskustelu- ja juhlatilaisuuksista, joita höystetään kulttuuriohjelmalla. Retkiä on paljon, ja ne ovat kulttuuriperinnön parhaiden asiantuntijoiden suunnittelemia. Voit ilmoittautua mukaan koko ajaksi, pelkiksi arkipäiviksi tai vain viikonlopuksi – tai tulla pelkästään retkelle! Tutustu monipuoliseen ohjelmaan ja retkiin: www.kotiseutuliitto.fi/kotiseutupaivat2019

Kyläturvallisuus – turvallinen maaseutu. Sinä voit vaikuttaa oman asuinalueesi turvallisuuteen.

Tervetuloa tutustumaan kylien turvallisuussuunnitteluun ja oppimaan turvallisuussuunnitelmien laatimista Valtakunnallisilla kotiseutupäivillä. Maksuton kyläturvallisuustyöpaja on avoinna Tuusulan Seurakuntakeskuksessa torstaina 8.8.2019 klo 12-16 ja 9.8. perjantaina klo 10-16. (Rykmentintie 34, Tuusula.)

SPEK on tavattavissa myös lauantaina 10.8. klo 11-15 Kotiseutu liikuttaa -toritapahtumassa Tuusulan uimahallin kentällä. (Rykmentintie 1, Tuusula.)

Heräsikö kysymyksiä? Soita tai lähetä sähköpostia asiantuntijalle:
Aikku Eskelinen, 040-8344545, aikku.eskelinen @ spek.fi

#kyläturvallisuus  #turvallinenarkikaikille