Kuvahaku – ylisukupolvisesta toiminnasta etsitään hyviä valokuvia

25.5.2022 Uutinen

Onko arkistossanne valokuvia ylisukupolvisesta kotiseututyöstä? Mukavia kuvia Mestarit & kisällit -toiminnasta? Tai muuten vaan onnistuneita otoksia, joissa näkyy sukupolvien välinen yhteistyö ja tekemisen meininki?

Suomen Kotiseutuliitto hakee arkistoon ja tiedotusta varten ylisukupolvisesta toiminnasta kertovia digitaalisia valokuvia sekä videoita. Hyvässä otoksessa näkyy eri ikäisiä ihmisiä sekä toimintaa.

Valokuvat ja videot arkistoidaan Suomen Kotiseutuliiton arkistoon ja niitä voidaan käyttää painetussa mediassa, verkkoviestinnässä sekä sosiaalisessa mediassa. Kuvan tai videon yhteydessä mainitaan aina kuvaajan nimi. Kuvien myötä toimintanne on mahdollista saada kauttamme laajaa huomiota.

Kuvattavilta tai kuvakohteen huoltajalta on oltava lupa kuvan julkaisuun, mikäli kuvan henkilöt ovat tunnistettavia. Kuvien tulee olla laadukkaita ja isokokoisia, tarkkuus mielellään 300 dbi.

Jos sinulla on tarpeisiimme sopivia valokuvia tai videoita, ota yhteyttä Mestarit & kisällit -hankkeen koordinaattoriin Riina Koivistoon, riina.koivisto@kotiseutuliitto.fi tai puh. 044 9834 555.