Ilmoittaminen ja mainostus

Näkyvyyttä yrityksellesi Kotiseutuliiton kanavissa?

Kotiseutuposti on Suomen Kotiseutuliiton julkaisema kotiseutu- ja kulttuuriperintötyön ajankohtaislehti. Liiton jäsenyhteisöt ja Kotiseutuklubin jäsenet saavat painetun lehden jäsenetuna. Kotiseutuliiton jäseninä on yli 730 paikallisyhdistystä kaikkialla Suomessa (mm. kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset sekä erilaiset kulttuuriseurat). Jäsenkentässämme toimii yli 150 000 henkilöä. Lisäksi jäsenistöön kuuluu 100 kuntaa, kaikki maakuntien liitot, valtakunnallisia järjestöjä ja yli 200 klubijäsentä.

Painettu lehti lähetetään kaikille jäsenyhteisöille ja klubijäsenille. Sähköinen lehti jaetaan jäsenyhteisöjen jäsenille sekä koko kulttuuriperintökentälle uutislistojen ja sosiaalisen median välityksellä. Sähköinen lehti on myös kaikkien vapaasti luettavissa osoitteessa www.kotiseutuposti.fi.

Lehtemme ilmoitusmyyntitulot käytetään valtakunnallisen kotiseututyön hyväksi! Yrityksesi tai organisaatiosi voi nyt olla mukana tukemassa tätä arvokasta työtä, ja saa samalla näkyvyyttä itselleen.

Tiedustele vapaata markkinointitilaa ja tarjouksia

järjestöassistentti Minna Laitinen
minna.laitinen@kotiseutuliitto.fi tai puh. (09) 612 63260
Mediakortti 2018 (pdf)

Seuraava Kotiseutuposti-lehti ilmestyy 5.12.2018 teemalla kulttuuriperintö. Aineistopäivä on 9.11.2018. Päivitämme tähän lähiaikoina vuoden 2019 lehtien teemat ja aikataulut.

Ilmoitushinnasto

Koko sivu, 171 x 240 mm, 500 € (jäsenille 250 €)
Takasivu, 171 x 240 mm, 800 € (jäsenille 400 €)
Puoli sivua, 145 x 102 mm, 250 € (jäsenille 125 €)
1/4-sivu, vaaka, 145 x 50 mm, 150 € (jäsenille 75 €)
1/4-sivu, pysty, 70 x 100 mm, 150 € (jäsenille 75 €)
1/6-sivu,
70 x 70 mm, 100 € (jäsenille 50 €)

Huomoikaa, että yrityksenne tai organisaationne voi liittyä Kotiseutuliiton kannattajayhteisöksi eli klubin yhteisöjäseneksi. Tällöin saatte ilmoitustilan jäsenhinnoin. Näin saatte olla mukana vaikuttamassa kotiseututyön merkitykseen, paikalliskulttuurien elinvoimaisuuteen sekä lasten ja nuorten paikallisidentiteetin vahvistamiseen.

Lue lisää!

Mediamyynti
järjestöassistentti Minna Laitinen
minna.laitinen@kotiseutuliitto.fi