Vastaa marraskuun aikana viestintäkyselyymme

18.11.2019 Uutinen

Vaihtoehtoinen linkki jäsenkyselyyn

Onko Kotiseutuliiton viestinnän sisältö oman kotiseututyösi kannalta hyödyllistä? Muun muassa tällaisista asioista toivomme mielipiteitänne kyselyssämme Kotiseutuliiton viestinnästä. Kysely on tarkoitettu erityisesti liiton jäsenistön piirissä toimiville henkilöille, mutta myös muut voivat vastata. Vastaamalla kyselyyn voit vaikuttaa esimerkiksi liiton viestinnän tapaan, kanaviin ja painotuksiin. Kysely on avoinna marraskuun ajan.

Voit vastata kyselyyn osoitteessa bit.ly/viestintäkysely.

Kyselyä saa mielellään jakaa eteenpäin jäsenyhteisön jäsenille, luottamushenkilöille ja henkilökunnalle.

Kyselykaavakkeen täyttämiseen kuluu aikaa 5-10 minuuttia riippuen siitä, kuinka paljon voit ja haluat itse käyttää vastaamiseen aikaan.

Viestintä on tärkeä osa Kotiseutuliiton toimiston tekemää työtä, ja pyrimme kehittämään sitä jatkuvasti. Suurin osa liiton henkilökunnasta osallistuu viestintään, ja ponnistelemme erityisesti saadaksemme jäsenistön tekemälle hienolle työlle näkyvyyttä.

Jäsenillä on itsellään suuri merkitys kotiseututyön tunnetuksi tekemisessä. Yhdessä olemme paikallisuuden kuuluva ääni!