Kotiseutuliiton ansiomerkit ja muut muistamiset – muistakaa hakea ajoissa

3.1.2023 Uutinen

Onko yhteisössänne kotiseututyössä ansioituneita henkilöitä, joita olisi syytä palkita?

Kotiseutuliiton ansiomerkki haettavissanne

Suomen Kotiseutuliiton ansiomerkkiä luovutetaan kolmessa tasossa: kultainen, hopeinen ja pronssinen. Kaikkiin sisältyy kunniakirja. Pronssisen ansiomerkin lunastusmaksu on 35 euroa, hopeisen 70 euroa ja kultaisen 140 euroa.

Ansiomerkkejä voi hakea ympäri vuoden ja ansiomerkin hakijan tulee olla Kotiseutuliiton jäsen.

Päätökset kultaisen ja hopeisen ansiomerkin saajista tekee Kotiseutuliiton hallitus. Liiton hallitus käsittelee esityksiä kaikissa kokouksissaan. Hallitus kokoontuu kevätkaudella 2023 seuraavasti: 28.1., 2.3., 4.4., 9.5., 13.6.

Ansiomerkit luovutetaan jäsenyhteisön haluamassa tilaisuudessa. Hakija voi pyytää Kotiseutuliiton edustajan ansiomerkin luovuttajaksi. Kotiseutuliiton edustajaa tulee tiedustella mahdollisimman hyvissä ajoin aikataulujen varmistamiseksi. Tiedustelun edustajasta voi lähettää mielellään jo samassa yhteydessä ansiomerkkihakemusten kanssa.

Päätökset pronssisen ansiomerkin saajista tekee jäsenyhteisön oma hallitus tai johtokunta.

Lisätietoja: www.kotiseutuliitto.fi/jarjesto/huomionosoitukset/kotiseutuliiton-ansiomerkki

Oletko jo tutustunut Kotiseutuliiton kauppaan:

kotiseutuliitto.fi/kauppa

Kauppamme monipuolisesta tuotevalikoimasta löydät tuotteet erilaisiin tarpeisiin. Olemme alentaneet tuotteittemme hintoja, joten nyt on mahdollisuus saada korkeatasoisia tuotteita ja julkaisuja edullisesti.

Suosituimpia tuotteitamme:

Huomionosoitusten hakemisessa ja tuotteiden tilaamisessa apunanne toimistoassistentti Elina Teikari, elina.teikari @ kotiseutuliitto.fi, puh. 045 614 0464

ansiomerkki