Kestävän korjaamisen polulla – tervetuloa Korjausklinikan päätöswebinaariin 25.11.

12.11.2021 Uutinen

LAB-ammattikorkeakoulun ja Suomen Kotiseutuliiton kestävän korjaamisen Korjausklinikka-hanke lähestyy päätöstään. Kestävän korjaamisen polulla -webinaarissa torstaina 25. marraskuuta klo 13-15.30 esitellään hankkeen oppeja, havaintoja ja kokemuksia.

Webinaarissa pyritään tarjoamaan näkökulmia siihen, kuinka vanhaa taloa voi ja kannattaa lähteä korjaamaan kestävästi. Millaista neuvontaa on saatavilla ja mistä löytää osaajia avuksi korjaamiseen? Entä miten yhteisöt hoitavat rakennuksiaan ja mitä palveluita tarjoavat korjausrakentamiskeskukset?

Webinaarissa julkaistaan samalla hankkeen verkkojulkaisu Kestävän korjaamisen polulla, jossa avataan hankkeen teemoja ja kestävää korjaamista eri näkökulmista.

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille. Tilaisuus toteutetaan Zoom-alustalla. Tapahtuma tallennetaan ja se on katsottavissa kahden viikon ajan.

Osallistu verkkotapahtumaan tästä linkistä: https://lut.zoom.us/j/62375997917

Webinaarin ohjelma
Torstai 25.11.2021 klo 13–15.30

• Tervetuloa / Mervi Koistinen, LAB-ammattikorkeakoulu