Kaikilla on oikeus kotiseutuun -päätöstilaisuus maaliskuussa

31.1.2020 Uutinen

Kaikilla on oikeus kotiseutuun -hanke lähestyy loppuaan, ja kevään korvalla pidetään hankkeen päätöstilaisuus. Tervetuloa kuulemaan ja katsomaan, millaista on kulttuurisesti moninainen kotiseututyö ja miten espoolaiset kaupunginosayhdistykset toteuttavat sitä!

Tilaisuus järjestetään tiistaina 17.3. klo 16-19 Entressen kirjastossa Espoossa. Ohjelmassa on hankkeen ja mukana olevien yhdistysten toiminnan esittelyä, yhteistä tekemistä, musiikkia Sing & Shine -kuorojen esittämänä sekä asiantuntijapuheenvuoroja. Jyväskylän yliopiston tutkijatohtori Päivi Pirkkalainen alustaa vapaaehtoistoiminnan kotouttavasta voimasta, ja erikoistutkija Pasi Saukkonen Helsingin kaupunkitutkimuksen yksiköstä alustaa moninaisesta suomalaisesta identiteetistä. Katsetta suunnataan myös tulevaan: miten moninainen kotiseututyö voimistuu ja kehittyy jatkossakin?

Tilaisuus on maksuton, mutta ennakkoilmoittautuminen tarvitaan kokoustarjoiluja varten. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 10.3.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja: marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi, p. 041 319 3720