Ilmoita nyt Kotiseutupostissa pikkurahalla!

2.3.2022 Uutinen

Nyt on edullista ilmoittaa Kotiseutupostissa. Alensimme kaikkien ilmoituskokojen hintoja vähintään 50 prosenttia koko vuodeksi 2022.

Kotiseutuposti on kotiseutu- ja kulttuuriperintötyön ajankohtaislehti, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Painettu versio lähetetään Kotiseutuliiton jäsenyhteisöjen yhteyshenkilöille ja liiton kannattajajäsenille. Sähköisen version linkkiä jaetaan koko kulttuuriperintökentälle. Lehteä luetaan vuosittain noin 2400 kertaa nettisivujemme kautta ja yksittäistä lehteä Issuussa ensimmäisen kuukauden aikana noin 500 kertaa.

Kotiseutupostista voivat ostaa ilmoitustilaa niin Kotiseutuliiton jäsenet kuin muutkin alan toimijat, jotka tavoittelevat näkyvyyttä kulttuuriperintökentällä. Nyt jos koskaan ilmoittaminen kannattaa, sillä alensimme kaikkien ilmoituskokojen hintoja vähintään 50 prosenttia koko vuodeksi 2022.

Ilmoituskoot ja -hinnat vuonna 2022:

• Koko sivu* 171 x 240 mm 400 € nyt 200 € (jäsenille 200 € nyt 100€)
  • Takasivu 171 x 240 mm 800 € nyt 400 (jäsenille 400 € nyt 200)
  • Puoli sivua 145 x 102 mm 250 € nyt 125€ (jäsenille 125 € nyt 62,50€
  • 1/4-sivu, vaaka 145 x 50 mm 150 € nyt 75 € (jäsenille 75 € nyt 37,50)
  • 1/4-sivu, pysty 70 x 100 mm 150 € nyt 75 € (jäsenille 75 € nyt 37,50€)
  • 1/6-sivu 70 x 70 mm 100 € nyt 50€ (jäsenille 50 € nyt 25€)

*Koko sivun ilmoituksiin on lisättävä 3 mm leikkuuvara

Kesätapahtumien, julkaisujen tai muiden myyntituotteiden ilmoitukset ehtivät vielä toukokuun numeroon, kun tilavaraukset tehdään viimeistään 17. maaliskuuta. Jos ette ehdi tähän aikatauluun mukaan, tilaa voi kysellä senkin jälkeen.

Katso tarkemmat tiedot ja ilmoitusaikataulu Kotiseutupostin mediakortista: https://kotiseutuliitto.fi/wp-content/uploads/2021/12/Kotiseutuposti_mediakortti_2022.pdf