Huippuhetkenne esiin Kotiseutuliiton joulukalenterissa

11.11.2022 Uutinen

Hyvät kotiseutu- tai kaupunginosayhdistykset, paikallismuseot, Mestarit & kisällit -toimintaryhmät, kulttuuriympäristöpäivien tapahtumajärjestäjät, seurantaloihmiset ja muut kotiseutu- ja kulttuuriperintötoiminnasta innostuvat tyypit: tulkaa mukaan esittelemään toimintaanne ja onnistuneita juttujanne Kotiseutuliiton FB-joulukalenterissa!

Kotiseutuliitto haluaa esitellä toimintaanne ja onnistuneita juttujanne liiton some-joulukalenterissa. Julkaisemme joulukuun 1.–24. päivittäin Facebook-postauksen, jossa pääsette ääneen te, tärkeintä työtä tekevät paikallistoimijat. Haluamme esitellä kivoja tarinoita, onnistuneita esimerkkejä ja timanttista toimintaa maamme joka kolkalta. Mitä tapahtuu tai on kuluvan vuoden aikana tapahtunut juuri teillä? Mistä jutuista olette itsekin ylpeitä ja mistä olisi innostukseksi, malliksi ja opiksi muillekin? Kerro siitä meille 500–1000 merkillä ja laadukkaalla kuvalla!

Toimi siis näin:

• Mieti, mikä tapahtuma, toiminta, tarina, hanke, projekti tai malli juuri teidän toiminnastanne ansaitsisi tulla esitellyksi suurelle yleisölle.
  • Kirjoita asiasta max. 1000 merkin mittainen, Facebook-postaukseksi soveltuva teksti.
  • Valitse asiaa esittelevä laadukas kuva, johon sinulla on julkaisuoikeudet. Kuvan tulee olla mielellään vähintään 1200 pikseliä leveä ja siitä pitää pystyä leikkaamaan 16:9 laajakuva. Muista ilmoittaa kuvaajan nimi!
  • Lähetä teksti ja kuva osoitteeseen joulukalenteri@kotiseutuliitto.fi viimeistään ensimmäisenä adventtina 27.11.
  • Lähetettyjä tekstejä voidaan käsitellä ja lyhentää. Kotiseutuliiton viestintätontut valitsevat kalenterissa julkaistavat tekstit ja kuvat. Mikäli juttu ei mahdu joulukalenteriin, sitä voidaan hyödyntää Kotiseutuliiton viestinnässä myöhemmin.
  • Liitä mukaan tieto siitä, minkä yhdistyksen tai organisaation toiminnasta on kyse, millä paikkakunnalla ja milloin toiminta/asia on tapahtunut ja keneltä voi tarvittaessa kysyä lisätietoja (jos joku muu kuin viestin lähettäjä).

Lisätiedot: joulukalenteri@kotiseutuliitto.fi

Kalenteriterveisin Kotiseutuliiton viestintätontut