Historiateos julkaistaan vuosikokouksessa – nouda omasi liiton infopisteeltä

1.8.2024 Uutinen

Kotiseutuliiton historiateos julkaistaan vuosikokouksessa Vantaalla lauantaina 31. elokuuta. Onnittelijoiden listalla mukana olevat voivat noutaa oman kappaleensa kirjasta liiton infopisteeltä.

Historiateoksen on kirjoittanut Kotiseutuliiton valtuuston puheenjohtaja, emeritusprofessori Janne Vilkuna. Teoksessa esitellään liiton työtä suomalaisten kotiseutujen, paikallisen kulttuuriperinnön, seurantalotyön, monimuotoisuuden, osallisuuden ja demokratian, kestävän kehityksen – siis kotiseuturakkauden – puolesta vuodesta 1949 lähtien.

Jos nimesi tai yhteisösi nimi on mukana kirjan onnittelijoiden listalla, voit käydä noutamassa oman kappaleesi teoksesta Kotiseutuliiton esittelypisteeltä Vantaan kaupungintalolta perjantaina 30. elokuuta klo 10–16 tai lauantaina 31. elokuuta klo 9–14. Vantaalta noutamatta jääneet onnittelijoiden teokset postitetaan onnittelijoille syyskuussa.

Kirjaa on myös rajallinen määrä myynnissä liiton pisteellä em. aikoina.

Liiton vuosikokouksen jälkeen Janne Vilkuna signeeraa kirjaa Kotiseutuliiton pisteellä lauantaina 31. elokuuta klo 13–13.30.