Ota kantaa Kotiseutuliiton strategiaan 10. helmikuuta mennessä

13.1.2020 Uutinen

Suomen Kotiseutuliitto valmistelee uutta strategiaa. Toivomme, että sinulla tai organisaatiollasi olisi aikaa vastata muutamaan strategiaa koskevaan kysymykseen.

Kotiseutuliiton hallitus on vuoden 2019 aikana valmistellut strategialuonnoksen yhdessä liiton valtuuston jäsenten ja liiton työntekijöiden kanssa. Strategiaan on hahmoteltu kolme pääteemaa, joissa kussakin on kolme tavoitetta. Tavoitteille on luonnosteltu toimenpiteitä.

Nyt haluamme kuulla jäsentemme ja sidosryhmiemme ajatuksia luonnoksessa esitellyistä teemoista, tavoitteista ja toimenpiteistä, jotta voimme mahdollisimman hyvin yhdessä edistää kotiseututyötä.

Kommentoimalla voit vaikuttaa! Tuloksia hyödynnetään myös muuten liiton toiminnan kehittämisessä.

Strategialuonnos ja siihen liittyvät kysymykset ovat osoitteessa http://bit.ly/kotiseutu2030
Vastaamiseen menee aikaa noin 5-10 minuuttia.
Kysely on auki 13.1.-10.2.2020.

Kiitos ajastasi!