Liity jäseneksi ja tue kotiseututyötä

7.10.2024 Uutinen

Tervetuloa jäseneksi ja kannattajajäseneksi Kotiseutuliittoon.

Joko yhteisönne on Kotiseutuliiton jäsen? Ellei vielä ole, nyt on hyvä aika liittyä! Kotiseutuliiton jäsenenä saatte monipuolista tukea ja neuvontaa kotiseutu- ja kulttuuriperintötyöhön, paikallismuseotoimintaan, kotiseutuarkistojen työhön ja yhdistystoimintaan. Kilpailujemme kautta näkyvyyttä saavat kaupunginosat ja yhdistykset.

Tarjoamme laajaa ja laadukasta jäsenviestintää, verkostoja ja vertaisoppimista sekä edunvalvontaa ja tietopalveluja. Jäsenten haettavissa ovat myös Kotiseutuliiton ansiomerkit, jotka ovat arvokas tapa kiittää ja palkita kotiseututyössä mukana olevia vapaaehtoisia.

Lue lisää: https://kotiseutuliitto.fi/jasenille/

Liity jäseneksi: https://kotiseutuliitto.fi/jarjesto/liity-jaseneksi/

Loppuvuoden aikana liittyvät uudet jäsenet saavat kuluvan vuoden jäsenyyden kaupan päälle, sillä ensimmäinen jäsenlasku tulee vasta vuoden 2025 alkupuolella. Lisäksi lähetämme kaikille uusille jäsenille paketit Kotiseutuliiton juhlavuoden kahvia ja teetä.

Kotiseutuliiton hallitus käsittelee jäsenhakemuksia seuraavan kerran kokouksissaan 29.10. ja 9.12., ja jäsenhakemusten on hyvä olla liiton toimistossa viikkoa ennen kokousta. Tervetuloa jäseneksi!

Tue kotiseututyötä liittymällä Kotiseutuliiton kannattajajäseneksi

Tiesitkö muuten, että voit tukea kotiseututyötä valtakunnallisesti myös liittymällä Kotiseutuliiton kannattajajäseneksi? Kannattajajäsenet ovat liiton henkilöjäseniä. Heillä on puhe- ja läsnäolo-oikeus liiton kokouksissa, mutta ei äänioikeutta. Kannattajajäsenet muodostavat Kotiseutukillan.

Kannattajajäsenten eli kotiseutukiltalaisten vuositapaaminen järjestetään perinteiseen tapaan Valtakunnallisten kotiseutupäivien yhteydessä. Liiton jäsenviestintä lähetetään myös kiltalaisille, ja he ovat tervetulleita mukaan liiton tapahtumiin ja koulutuksiin. Tule mukaan Kotiseutukiltaan ja tue samalla kotiseututyötä! Killan jäsenyys on hyvä vinkki myös aineettomaksi lahjaksi läheiselle.

Loppuvuoden aikana liittyvät uudet kannattajajäsenet saavat kuluvan vuoden jäsenyyden kaupan päälle, sillä ensimmäinen jäsenlasku tulee vasta vuoden 2025 alkupuolella. Lisäksi lähetämme kaikille uusille kiltalaisille paketit Kotiseutuliiton juhlavuoden kahvia ja teetä.

Kotiseutuliiton hallitus käsittelee jäsenhakemuksia seuraavan kerran kokouksissaan 29.10. ja 9.12., ja jäsenhakemusten on hyvä olla liiton toimistossa viikkoa ennen kokousta. Tervetuloa kannattajajäseneksi!

Lue lisää ja liity kannattajajäseneksi: https://kotiseutuliitto.fi/toiminta/kotiseutukilta/