Tervetuloa seurantalojen juhlaseminaariin Espooseen 16. marraskuuta

7.10.2024 Uutinen
Thorstorp-nuorisoseurantalo Espoossa.
Thorstorp Espoossa.

Seurantalot ovat kaikille avoimia kokoontumis- ja juhlatiloja. Ne edustavat merkittävää kansallista rakennusperintöä ja tarjoavat harrastusmahdollisuuksia kymmenilletuhansille lapsille, aikuisille ja senioreille viikoittain.

Tule kuulemaan, mitä suomalaisille seurantaloille kuuluu. Seurantalojen juhlaseminaaria vietetään Thorstorpissa Espoossa 16. marraskuuta klo 14-16. Tilaisuudessa luovutetaan seurantalojen korjausavustusjärjestelmälle myönnetty Euroopan kulttuuriperintöpalkinto. Samalla juhlitaan seurantalojen korjausneuvonnan 40-vuotista taivalta.

Mukana mm. opetus- ja kulttuuriministeriön ylijohtaja Riitta Kaivosoja, näyttelijä Matti Ristinen ja arkkitehti Tapani Mustonen Europa Nostrasta.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 7. marraskuuta tästä linkistä.

Tilaisuuden järjestää Suomen Kotiseutuliitto ja se on osa Euroopan kulttuuriympäristöpäivien ohjelmaa.