Ladataan Tapahtumat

Neuvontawebinaari seurantalojen korjausavustuksen hakemisesta

10.10. klo 17:30 - 18:30

Kerkkoo

Miten seurantalojen korjausavustusta haetaan? Mitä liitteitä hakemuksessa pitää olla? Entä millainen on hyvin suunniteltu korjaushanke?

Webinaarissa Suomen Kotiseutuliiton rakennustutkija ja koordinaattorit kertovat, miten seurantalojen korjausavustusta haetaan. Lopuksi on aikaa kysymyksille. Kysymyksiä voi lähettää jo ennakkoon ilmoittautumislomakkeella.

Webinaari järjestetään Teamsissa torstaina 10. lokakuuta kello 17.30-18.30. Webinaarin kieli on suomi, mutta kysymyksiä voi esittää myös ruotsiksi.

Ilmoittaudu mukaan ja kerro ennakkokysymyksesi viimeistään 9. lokakuuta tällä lomakkeella. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen tilaisuutta.

Webinaari tallennetaan ja se liitetään Kotiseutuliiton YouTube-kanavalle ja nettisivuille. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille seurantaloja ylläpitäville yhteisöille, jotka aikovat hakea korjausavustusta syksyn 2024 haussa.

Tiedot

Päivämäärä: