Kotiseutuklubi

Liity Kotiseutuklubiin!

Kotiseutuklubi kutsuu mukaan kaikki kotiseudun hyvinvoinnista kiinnostuneet. Klubilaisena tiedät, mitä kotiseututoiminnassa tapahtuu. Saat jäsenetuja ja -tarjouksia, voit osallistua klubiretkille ja -tapaamisiin ja tapaat mukavia ja samanhenkisiä ihmisiä.

Kotiseutuklubin jäsenet ovat Suomen Kotiseutuliiton kannattajajäseniä. Heillä on läsnäolo- ja puheoikeus liiton vuosikokouksessa ja maakunnallisissa kokouksissa. Klubilaisille lähetetään liiton jäsenmateriaali, Kotiseutuposti-lehti, Kotiseutu-vuosikirja sekä kutsut liiton koulutustilaisuuksiin ja seminaareihin. Lisäksi he saavat paljon muita etuja ja tarjouksia.

Klubijäsenyys on myös loistava lahjaidea.
Kotiseutuklubin jäsenyys vuodeksi tai useammaksi on arvokas lahja. Samalla tuet kotiseututyötä.

Tervetuloa mukaan kasvavaan joukkoon!
Kotiseutuklubissa on tällä hetkellä yli 200 jäsentä. Tervetuloa mukaan klubilaisten kasvavaan joukkoon!

Klubietuihin on kuulunut 20 % alennus Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) kirjakaupassa ja verkkokaupassa. Uusi alennusprosentti on 25, se koskee kaikkia normaalihintaisia kirjoja ja sen voi hyödyntää kirjamyymälässä ja verkkokirjakaupassa http://kirjat.finlit.fi. Lähetämme erikseen klubikirjeen, jossa kerromme miten alennuksen saa verkkokaupassa.

> Liity jäseneksi

Lisätietoja klubin toiminnasta: