Tervetuloa kevään kahvipausseille!

Kevään tunnin pituisilla Teams -kahvipausseilla saat tiiviit, noin puolen tunnin tietopaketit eri teemoista. Noin puoli tuntia on varattu kysymyksille ja keskustelulle. Ilmoittaudu mukaan!

17.3.2023 klo 9-10. Elävän perinnön teema ja tapahtumavinkit. Ilmoittaudu tästä linkistä | Lyyti.fi ilmoittautumispalvelu.

19.4.2023 klo 15-16 Materiaalit ja viestintävinkit Ilmoittaudu tästä linkistä | Lyyti.fi ilmoittautumispalvelu.

17.5.2023 klo 9-10 Kestävän tapahtuman vinkit. Ilmoittaudu tästä linkistä | Lyyti.fi ilmoittautumispalvelu.

Somesta ja uutiskirjeestä ajankohtaiset tiedot kätevästi

Sosiaalisen median kanaviamme seuraamalla ja uutiskirjeen tilaamalla saat helposti tietoa Kulttuuriympäristöpäivien ajankohtaisista asioista. Tilaa uutiskirje osoitteesta erp @ kotiseutuliitto.fi. Uutiskirje lähetetään sähköpostilla noin kymmenen kertaa vuodessa.

Cover for Euroopan kulttuuriympäristöpäivät
Euroopan kulttuuriympäristöpäivät

Euroopan kulttuuriympäristöpäivät / European Heritage Days (EHD) aktivoi ihmisiä toimimaan oman kultt

📌 Osana maailmanlaajuista kampanjaa myös Suomessa järjestetään Wiki Loves Living Heritage -valokuvakilpailu, joka tekee näkyväksi aineetonta kulttuuriperintöä, sen suojelua ja harjoittajia. 📷Suomen kilpailu järjestetään 9.5.-15.8.2023. Seuraa viestintäämme ja osallistu kisaan!📌Osana maailmanlaajuista kampanjaa myös Suomessa järjestetään Wiki Loves Living Heritage -valokuvakilpailu, joka tekee näkyväksi aineetonta kulttuuriperintöä, sen suojelua ja harjoittajia. Suomen kampanja ajoittuu kesäaikaan, 9.5.-15.8.2023. Kampanjan järjestää Museovirasto yhteistyössä Wikimedia Suomi, Suomen Kotiseutuliitto ja Euroopan kulttuuriympäristöpäivät.Ennakkotietoa löydät Museoviraston sivuilta. Seuraa viestintäämme!www.aineetonkulttuuriperinto.fi/en/article/global-wiki-loves-living-heritage-campaign-celebrates-…📷 Weteraanikonepäivät Oulaisissa, Euroopan kulttuuriympäristöpäivien tapahtuma. Oulaisten Valovoima. See MoreSee Less