eMuseo tilauslomake

Tilaa eMuseo-palvelu paikallismuseosi käyttöön täyttämällä tämä lomake.

Täyttettyäsi lomakkeen

1. Kotiseutuliitto välittää tiedot palveluntarjoajalle (Momeo Oy), jonka kanssa museo tekee asiakkuussopimuksen.
  2. Museollesi avataan asiakkuustili ja palvelu on heti käytettävissä.
  3. Museolle lähetetään lasku ensimmäisestä vuosimaksusta.

Palveluista maksetaan vuosimaksua, joka:

• antaa museoille käyttöoikeuden Tarinatallennin ja –soitin sekä työkaluohjelmistoihin
  • mahdollistaa uusien reittien ja mediaoppaiden tekemisen museoista ja niiden lähiympäristöstä, voit tehdä niin monta reittiä kuin haluat
  • mahdollistaa olemassaolevien reittien päivittämisen
  • mahdollistaa käyttäjäpalautteen ja statistiikan seurannan
  • mahdollistaa kysely/vastauskanavan käytön vierailijan ja museon välillä
  • sisältää käyttöopastuksen ja käyttötuen

Hinnat:
Kotiseutuliiton jäsenet  80 €  + alv. / vuosi
Muut paikallismuseot 120 € + alv. / vuosi

Maksu on museokohtainen. Kunta tai alueyhdistys voi ostaa palvelun myös itselleen ja tehdä esimerkiksi aluereittejä, oppaita alueellisista teemoista ja koota yhdistelmäoppaita jäsentensä reiteistä. Alueellinen katto-organisaatio voi myös tukea alueensa museoiden toimintaa maksamalla palvelun heidän käyttöönsä. Yksi museo täyttää yhden lomakkeen ja merkkaa tarvittaessa laskutustietoihin toisen tahon. Riippumatta museon omistussuhteista ja siitä kuka maksaa laskun, asiakastili ja summa ovat aina museokohtaiset.

Suosittelemme osallistumaan käyttökoulutukseen. Tulevat koulutukset näet Kotiseutuliiton tapahtumakalenterista ja omaa koulutusta voit tiedustella myös suoraan kouluttajilta: jean.smedman @ momeo.fi.

Kun saat reitin valmiiksi, muistathan ilmoittaa siitä Kotiseutuliittoon osoitteeseen sini.hirvonen @ kotiseutuliitto.fi. Liitämme reittisi osaksi eMuseo-kokoelmaopasta ja markkinoimme sitä yhdessä muiden paikallismuseoiden kanssa.

Yhdestä museosta täytetään yksi lomake ja se saa oman asiakastilin.

Jos eMuseo-palvelua hallinnoivat ja reittejä tekevät myös muut henkilöt samassa museossa, kirjoita heidän sähköpostiosoitteensa kohtaan Lisäkäyttäjät (jokainen saa oman käyttäjätunnuksen, joka liitetään museon yhteiseen asiakastiliin).

Kerro lisätiedoissa, jos haluat esim. tilata lisäpalveluja (reitin luominen museon valmiista materiaalista 100 € / reitti) tai harkitsette jäsenyyttä Kotiseutuliitossa (lisätietoja jäsenyydestä tästä linkistä.)