Avustuksen hakeminen

På svenska

Seurantalojen korjausavustuksen hakuaika päättyy vuosittain 30. syyskuuta. Avustuspäätöksistä ilmoitetaan helmi-maaliskuussa. Jos korjaustyöt aloitetaan ennen avustushakemuksen jättämistä, korjaussuunnitelmista pitää pyytää ennakkotarkastuslausunto Suomen Kotiseutuliiton rakennustutkijalta ennen töiden aloittamista.

► Tutustu tarkasti hakuohjeeseen:

Ohje avustuksen hakijalle (pdf)

Katso myös:
Usein kysyttyjä kysymyksiä hakemisesta ja avustuksen käytöstä

Avustuksen saajan ohje (pdf)

Seurantalon avustuskelpoisuuden arvioiminen

Hakemuksen jättäminen

Hakuaika on vuosittain syyskuussa. Avustushakemus täytetään sähköisessä verkkopalvelussa:

Linkki sähköiseen hakuun

Hakemus (verkkopalvelusta tulostettu allekirjoitussivu) lähetetään viimeistään 30.9. (postileima) osoitteeseen:

Suomen Kotiseutuliitto
Kalevankatu 13 A

Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.

Hakemusta ei voi jättää sähköpostilla.

Pakolliset liitteet: Hakemukseen on liitettävä yhteisön toimintaan, korjaushankkeeseen ym. liittyviä asiakirjoja sekä valokuvia. Lue hakuohje sekä hakulomakkeiden ohjeistus tarkasti.

Liitteet ja kuvat lähetetään sähköisessä hakujärjestelmässä. Tarvittaessa niitä voi lähettää myös sähköpostilla seurantalot (at) kotiseutuliitto.fi (viestin liitteenä, ei tekstikentässä) tai postitse (max. 5-10 kpl. Ei muistitikkuja, ei cd/dvd-levyjä). Älä lähetä alkuperäisiä asiakirjoja. Emme palauta liitteitä.

Hakemuksen voi tarvittaessa jättää myös paperisella lomakkeella B:1., ks. lomakkeet-sivu.

Ritvalan nuorisoseurantaloa on korjattu
seurantalojen korjausavustuksen turvin.